תדמית חדשה למותג ותיק

השבוע נתקלנו בשני קמפיינים מעניינים של יצרניות רכב, הפונות ללקוחות במדינות עליהם איננו שומעים הרבה. בנוסף, ראינו איך חברת משקאות השתמשה בסופרבול בלי להראות טיפת אלכוהול…

 

ניסאן פונה לפלח שוק חדש

בספטמבר 2017 עברה בסעודיה החלטה היסטורית – החל מיוני 18′ יוכלו גם נשים לנהוג ברכבים במדינה השמרנית. מרבית הנשים שיכלו לפתע לעלות על ההגה סבלו בעיקר מחוסר ביטחון ולכן יצרנית הרכב Nissan העניקה להן שיעור נהיגה עם מורה מיוחד מאוד – האבא שלהן

 

LOCATION LOCATION LOCATION

בהודו, לפני שרוכשים רכב, נהוג לחפש ביקורת של מומחי רכב ביוטיוב. כשסוזוקי השיקו בתת היבשת את הג’יפון החדש שלהם, הם בחרו לעשות שימוש בפרירול קצר של 5 שניות שלא ניתן לדלג עליו, שהופיע לפני הביקורות על רכבי המתחרים. בפרירול המליצו מומחים שונים מעולם הרכב על הג’יפון החדש של סוזוקי. ככה הרוויחה החברה טרגוט סופר-מדויק לקהל סופר-רלוונטי במקום קריטי לקבלת ההחלטה. פשוט ומבריק!

 

איך מפרסמים בירה בלי להראות בירה בכלל?

הסופרבול הוא קרקע פורייה ליצרני בירה כמעט ואין צופה שלא לגם לפני כן מהמשקה או לפחות נמצא בקהל היעד. Budweiser – אחת מיצרניות הבירה הפופולאריות בארה”ב החליטה לשדר פרסומת בה לא רואים טיפת בירה אחת, אבל זכתה ללא מעט מחמאות וכנראה גם העניקה לחברת לא מעט מאהדת הלקוחות. איך הם עשו את זה? צפו למטה:

 

הכי פשוט להרים אלינו טלפון

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

Open chat
היי , זה איתן!
אשמח לקצר לך את הקריאה ולהסביר הכל בשיחת טלפון..