ניטור והתערבות – השתלבות בשיחה ברשת

השיח הצרכני ברשת מתקיים במגוון ענק של קבוצות פייסבוק, אינסטגרם ועשרות פורומים שונים ברחבי הרשת. אנשים מחפשים תשובות לשאלות שלהם ומוצאים את עצמם מתייעצים על נושאים רבים, ביניהם – שיח רב המתייעץ על המותגים השונים בהיבטים של מחיר, שירות ואיכות

אישה מסתכלת בנייד

השיח ברשת הרב דורש מעקב, ניטור והתערבות נכונה בשיחות המתאימות. כל מותג רוצה שידברו עליו ויזכירו אותו כאשר מדברים על עולם התוכן אליו הוא שייך. ואתם? אתם רוצים להיות שם ולקחת חלק פעיל בשיחה ברשת.

איפה מדברים על המותג שלי?

ניטור שיחות ברשת מאפשר לעקוב ולהשתלב בתוכן שמועלה ברשת בצורה פומבית על ידי גולשים – החל בקבוצות הפייסבוק, בתגובות לכתבות ובפורומים. באמצעות הניטור, חברות יכולות לדעת היכן מדברים על המוצרים שלהן, השירותים או על המותג עצמו. כלי זה עוזר לעקוב בכל רגע נתון על מה חושבים הצרכנים לגבי מוצרים מסוימים, ועוזר לזהות את הלך הרוח לגבי המוצרים החדשים. אפשר להשתמש בכלי זה גם לזיהוי משברים הפורצים ברשת ולטפל בהם בזמן אמת.

איך מתערבים בשיחה על המותג שלי?

לכל מותג יש נקודות חוזק המבדלות אותו משאר המותגים המתחרים, אז איך מעבירים זאת לצרכנים? באמצעות ההתערבות בשיחה ברשת, ניתן להדגיש את היתרונות של המותג הספציפי על פני המתחרים, לספר על חווית השירות, לשתף במחיר ולקדם מבצעים רלוונטיים. כך למעשה, על ידי ניטור השיחות המתאימות ברשת, ניתן להגיע לצרכנים באמצעות התערבות והשתלבות בשיחות שלהם ברשת.

הירשמו למגזין שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שקורה בשוק

×