חייגו עכשיו
יעד מדוייק – להגיע לקהל היעד באמצעות תוכן רלוונטיעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםבלוגראשי

הדרך בטובה ביותר לדייק את המיקוד בקהל לקהל יעד מסוים היא באמצעות תוכן רלוונטי. תוכן (מאמר, אפליקציה, סרט, מצגת, חידון וכיו"ב) מהווה מעין מבחן קבלה אל תוך הקבוצה המכובדת שנקראת קהל היעד שלכם. אם הלקוח הפוטנציאלי שלכם התעניין בפריט התוכן שהצגתם לו, כנראה שגם המוצר שלכם רלוונטי עבורו. על התובנה הזו בעצם פועלת למעשה שיטת הרימרקטינג בפייסבוק ובגוגל. בסקירה זו נביא עבורכם כמה דוגמאות לפעולות אשר משכו את הגולשים אל המוצר באמצעות תוכן שמעניין את קהל היעד, עם קצת עזרה מהמדיה בו הוא מוצג.

 

עולם המצלמות נמצא בבעיה, צלמים חובבים רבים, במקום לעשות את הצעד הבא בתחביב, החליפו את המצלמות המשוכללות והיקרות בסמארטפון בעל מצלמה עוצמתית ובאינסטגרם ליצירת אפקטים.  אבל אם נתמקד רגע בחצי הכוס המלאה באינסטגרם ניתן למצוא בקלות רבה, קהל חובב צילום שמצלמה עם ביצועים משופרים עשוייה מאוד לעניין, מה גם שהאינסטגרם פותח את נושא הצילום לקהל חדש.

אז כשחברת המצלמות canon חפשה דרך לקדם את המצלמה החדשה שלה עם הזום המפלצתי היא בחרה לפנות לאינסטגרם על מנת לעשות זאת והשתמשה בכלים שהוא מספק להדגים דווקא את היתרונות שלה על פניו.  הם העלו לאינסטגרם תמונה אחת ותייגו פרטים רבים, כשכל לחיצה על התיוג מבצעת זום, וחושפת פרטים מצחיקים ומגניבים שניתן למצוא רק כשאתה בפוקוס מקסימלי ( בתולות ים באמצע הרחוב, גיבורי על בפארק, אלוויס בקיוסק, צעדה של זומבים ועוד.. ובסה"כ 24 סיפורים הוחבאו בתמונה המקורית). הגולשים התבקשו למצוא את הסיפורים כשהגולש שמצא את מירב הסיפורים זכה בסופו של דבר במצלמה המדוברת. הקמפיין הביא ל 1.3 מיליון חשיפות לחשבון האינסטגרם בשלושה ימים בלבד
הגדיל את הויראליות שלו ב 475% ואת רמת המעורבות בעמוד ב947% ובכך חשף את המצלמה החדשה/מסורתית לדור חדש של צלמים

נראה כמה פרטים אתם תוכלו למצוא? כאן  שחקתם במשחק? אתם בקהל היעד!שימוש חכם באינסטגרם

 

גם פושעים הם סוג של קהל יעד , אם נמשיך האנלוגיה הזו, המפרסמים שרוצים ללכוד את קהל היעד הוא  המשטרה או במקרה שלנו ארגון Children of the Street Society  ששם לב שגם פושעים לא שונים מאף אחד אחר ונמשכים לתוכן רלוונטי. הפושעים וסוטי מין משתמשים ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט ליצור קשר עם בני נוער ולנצל אותם. אז על מנת להזהיר את אותם אורחים לא קרואים, הם החליטו לפעול במקום בו הם פועלים – האינסטגרם, הם הפיצו תמונות של בני נוער והאשטגים שיגרמו לסוטים ללחוץ עליהם. רק שאותם האשטגי פיתיון העבירו את המתפתים לפרופילים בהם תמונות של סורגי בתי כלא והמזהירים אותם שבאינסטגרם יש גם שוטרים ושמאוד מאוד כדאי להם להתרחק משם… נכנסתם לתמונות שהועלו ע"י הארגון, סומנתם כקהל היעד של הארגון וקבלתם אזהרה

instagram_aotw_0

אבל איך תוכן יכול להביא לידים, לקוחות. מכירות?  או בקיצור איך משלבים תוכן מעולה ובעל ערך מוסף לגולש עם מכירות ואיסוף לידים?

אם הייתם יכולים לשאול את מי לטוס לחופש? בטוח שהייתם שמחים לשמוע ממי שטיסה זו העבודה שלו נכון? אבל בטח תגידו לעצמכם שחברת התעופה תמכור לכם את היעדים שמשתלמים לה ביותר, נכון? אבל מה אם חברת התעופה תציג לפניכם 50 אתרים משגעים ופופולאריים ואף תתן לכם להתרשם ואפילו לחוות את האטרציות המקומיות המומלצות. ואפילו את האפשרות לזכות בטיסה ליעד המועדף עליכם לכניסה לאתר המדהים, ולאפשרות לזכות: https://www.ifly50.com

אז זה בדיוק מה ש KLM עשו באתר החדש והמדהים שלהם, בו ניתן לצפות ב-50 מקומות מומלצים מאוד לטיול בעולם. מדובר בתצוגב ואתר סופר מושקע שבאמת מאפשר לכם לבחור את המקום המתאים לכם בכל אחד מהמקומות ניתן. כל גולש מתבקש למלא את פרטיו ולבחור את 5 האתרים המועדפים עליו . כאשר שניים מבין המדרגים יזכו בכרטיס טיסה ליעד המועדף עליהם. נכנסת לאתר? חפשת יעד לטיסה? ברור שאתה בקהל היעד של KLM

איך מחברים קהל יעד צעיר לנושא שהוא הולך ומתעניין בו פחות ופחות? נכון עם תוכן בהונגריה אם ללא ידעתם יש מסורת מפוארת של מוסיקה קלאסית, הבעיה היא שבאופן טבעי ישנה הדור הצעיר לא כ"כ נמשך למוזיקה קלאסית ולקונצרטים. אז התזמורת המקומית  Budapest Festival Orchestra חברה למותג או יותר נכון מוצר שה"צעירים" לא יכולים בלעדיו, חברת התקשורת טלקום ויחד הם יצרו שלטי חוצות, בהם ניתן היה לנצח על התזמורת באמצעות הטלפון אותו כאמור (ה"צעירים") מאוד אוהבים. הפעילות נחלה הצלחה ומשכה מאות רבות של צעירים להחשף להתנסות במוזיקה קלאסית ואף לקבל קופוני הנחה לקונצרטים. שחקת אותה מנצח? אתה בקהל היעד של התזמורת!

אחת התכונות הבעייתיות של בני אדם היא שאנחנו כ"כ רגילים לריח הגוף שלנו, עד שאנחנו לא יכולים להגיד מתי אנחנו מריחים מזיעה ( אותה כל מי שנמצא מסביבנו חוץ מאיתנו מריחה). חברת הקוסמטיקה NIVEA נענתה לאתגר ופתחה אפליקציה מיוחדת שתעדכן את הגבר המיוזע, מתי הגיע הזמן לעוד סיבוב של דאורדורנט. הורדת את האפליקציה? כנראה שאתה בקהל היעד של החברה.

איתור קהל היעד ע"פ נתונים יבשים כמו גיל, מין גאוגרפיה, דמוגרפיה וכיו"ב, כבר אינו מספיק, בני אדם הם יצורים מורכבים, השימוש בתוכן בכל צורה שהיא מאפשרת לנו להבין לסנן את קהל היעד המדוייק שלנו מבין קבוצה גדולה יותר ולייצר פנייה ממוקדת מדוייקת עם הצעה רלוונטית יותר.

אהבתם? מכירים עוד מקרים של סינון קהל באמצעות תוכן? דברו אלינו בתגובות

לעוד מהלכים פרסומיים מעניין, חפשו אותנו בפייסבוק

 



יעד מדוייק – להגיע לקהל היעד באמצעות תוכן רלוונטיעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםבלוגראשי

קבע פגישה ונייצר שיחה.

חייג עכשיו 050-8652302