חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליזמנים מודרנים – על הטקטיקות החדשות להציג מותג

לא אחת אנחנו מדברים על כך שהמותגים היום הפסיקו “למכור” את עצמם או את המוצר שהם משווקים ומנסים לעשות זאת בדרכים טיפה שונות. הנה כמה דוגמאות שאהבנו במיוחד.

בואו נעשה תרגיל. אחרי כמה שניות מהפרסומת הבאה. גליתם לאיזה מותג היא? עוד דוגמה מעולה למותג שמחליט לוותר על אזכור שמו ועל כמה הוא טוב. רק מזכיר לנו לעשות משהו ועושה לנו חשק לעשות אותו. אז בכנות ומבלי להציץ. אחרי כמה זמן גליתם?

הפרסומת הבאה היא אומנם כמעט האנטיתזה לגישה שהוצגה בדוגמה הקודמת. אבל היא עושה את זה בצורה יפה כל כך ומושכת תשומת לב. גם היא בסופו של דבר איננה מדברת על כמה כדאי לכם לקנות את המוצר אלא נוגעת בנקודה בעזרת עוד חידה. בואו נראה עם תצליחו לנחש מהו המרכיב המיוחד במוצר החדש של Wendy’s.

ואין ספק שהדרך הכי טובה היא לא להגיד כמה המוצר שלך טוב, טעים וטרי אלא פשוט לעשות או להראות זאת. אומנם האיכות לא משהו ואנחנו גם לא בטוחים ממתי הקטע הזה. אבל יש בו את כל מה שמותג ששואף לשווק את עצמו בימינו צריך לשאוף אליו. מוצר שמיוצר בשקיפות מלאה ונותן ללקוח סיבה מעולה לדבר עליו ( מבלי לפגוע באיכות כמובן) וגם לקנות אותו.

אז מה למדנו? יש המון דרכים “למכור בלי למכור” ולאזכר כל הזמן את המוצר וכמה הוא טוב. אפשר וכדאי להראות ולעשות, אפשר לדבר על הצורך שהמוצר בא לפתור, או להראות שהוא מבין את הצרכנים שלו, אפשר ומומלץ לבלוט, “להפריע” להיות שונה, להצחיק, לרגש, להיות אמיתי.



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליזמנים מודרנים – על הטקטיקות החדשות להציג מותג

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×