חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםשקט מקשיבים – הלקוחות שלכם רוצים שתקשיבו להם

אחד המפתחות להצלחה של מותגים בעידן המודרני הוא קשב. בעקבות השימוש ברשתות חברתיות הלקוחות מצפים שמוקשבים יקשיבו להם לצרכיהם, לתלונותיהם אבל לא רק . על מנת להצליח מותגים צריכים להיות קשובים גם לסביבה, לטרנדים, לאופנות וחיבור נכון עליהם יכול לתת למותגים יתרון גדול על פני מתחריהם ולהזניק את סיכויי הצלחה שלהם

The Art Institute of Chicago חפש דרך להגיע לקהל חדש, צעיר, אבל כשאתה מפרסם עבודות אמנות מלפני כמה מאות שנים זה טיפה בעייתי, אז  החליטו לרכב על אחד הטרנדים והאפליקציות היותר חמות ברשת –  Airbnb ולהציע בה לישון בתוך אחד מחדרי השינה היותר מפורסמים בעולם. חדר השינה של ואן גוך. במוזיאון עצבו חדרי שינה אמיתיים שנראים בדיוק הציור המפורסם של הצייר. והציעו אותם ללינה ב 10$ בלבד.

החדרים הוזמנו תוך 5 דקות בלבד ולכמה חודשים קדימה, הפרויקט זכה לסיקור ביותר מ100 מדינות, וכמובן למאות אלפי חשיפות ברשת באמצעות המבקרים והאורחים. והכי חשוב. מכירות הכרטיסים של המוזיאון עלו ביותר מ250% ושברו שיא של יותר מ15 שנה

 

אפרופו קשב… ביקורת רבה  יש על הרשתות החברתיות, הן גורמות לאיבוד הפרטיות, מעודדות מציצנות ועוד..אבל כפי שאמר פעם מישהו אופטימי במיוחד בכל רע יש גם טוב, הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לפתח את הקשרים ואת ההכרות עם הקרובים לנו וגם אלו שקצת פחות קרובים ואם נהיה קצת קשובים ורגישים לאתר מצוקות ולעזור להם לפתור אותן לפני שיהיה מאוחר מידי.

Actions Addictions היא הרשות הצרפתית למלחמה בהתמכרויות רצתה לעורר את המודעות להתמכרויות בקרב הצרפתים הצעירים ואיפה אפשר גם לאתר את הצעירים וגם לראות את דפוסי ההתנהגות התמכרותיים שלהם מידה .וקיימים כאלו. איפה שהם מצלמים את עצמם וחושפים לעולם.

הרשות הקימה חשבון אינסטגרם לסטייליסטית צעירה בשם Louise Delage, החשבון שרף את הרשת ותוך חודשיים צבר 12,000 עוקבים ו- 500000 לייקים

בחשבון העלתה לואיס כמו כל משתמש תמונות שלה נהנית מהחיים, בטיולים, במסיבות ביום יום ועוד… בחלק מאוד גדול מהתמונות נראתה העלמה כשהיא אוחזת כוס של משקה אלכוהולי… כשמי שמסתכל על הפרופיל בפרספקטיבה לאחור, מבין שהסטייליסטית היא למעשה אלכוהוליסטית. כשהמסר הוא כמה קל להחמיץ התמכרות של מישהו קרוב , כולנו פשוט צריכים להיות הרבה יותר ערניים.

אינסטגרם ד”א היא הרשת החברתית השנייה בגודלה.כך שתמונה הנכונה עם המלל הנכון במקום ובזמן הנכון שווים הרבה הרבה יותר מאלף מילים. המקום בשנים האחרונות הוא ללא ספק האינסטגרם, לגבי המלל התזמון וכל השאר, הנה מדריך למפרסם באינסטגרם להנאתכם ושימושכם



ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםשקט מקשיבים – הלקוחות שלכם רוצים שתקשיבו להם

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×