חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלילמה כל עובד בארגון שלך צריך פרופיל לינקדאין

מעסיקים רבים חוסמים את הגישה ללינקדאין מחשש שהעובדים שלהם ישתמשו בו כדי לחפש עבודה חדשה, או לנהל שיחות אישיות על-חשבון הארגון. מה שהארגון מפסיד כשהוא חוסם את הגישה לאתר, הם הזדמנויות לבנות קשרים עסקיים, לחזק את הנאמנות של העובדים לארגון, ולהשתמש בעובדים ככלי פרסומי בתוך הרשת של לינקדאין. בהמשך למאמר שלנו – “איך בונים דף לינקדאין עסקי שיביא לך לקוחות”, נסביר לכם למה לכל עובד ועובד בארגון רצוי שיהיה חשבון באתר, ואיך הארגון מרוויח מזה.

 

  1. הגדלת הנראות של המותג שלכם

לפי הבלוג של לינקדאין, 70% מבעלי התפקידים בארגון יקראו וישתפו עדכונים לגבי הארגון עם רשת החברים שלהם, ויהפכו בעצם לשגרירי המותג שלכם. ככל שדף הארגון שלכם יקבל יותר חשיפות, כמות העוקבים שלו תגדל, וככל שיש לארגון שלכם יותר עוקבים, הוא יקבל יותר חשיפה מלינקדאין ויגדיל את האינטראקציה עם הארגון והמותג שלכם.

כאשר בעלי התפקידים בארגון מוסיפים אותו לניסיון שלהם, הלוגו של הארגון יופיע בדף שלהם, העדכון יופיע בדף הארגון, והם יהפכו אוטומטית לעוקבים של הארגון באתר. בהתאם, זה מגדיל את כמות החשיפות במנועי החיפוש, ומגדיל את ערך הSEO של הארגון.

ניתן להבין מכך, שככל שתעודדו את העובדים שלכם להצטרף ללינקדאין, לכלול את הארגון בפרופיל שלהם, ולהעלות עדכונים של הארגון עם הרשת האישית שלהם, אתם מגדילים את הנראות של הארגון עשרות מונים. אתם בעצם מקבלים כמות עצומה של פרסום בחינם.

  1. שגרירי מותג

כאשר אנשים צופים בפרופיל של בעלי תפקידים בארגונכם, זה לא רק מעיד על הניסיון שלהם, אלא גם על איכות ההון האנושי בארגון. אם תעודדו את העובדים בארגון להקים דפי לינקדאין מושקעים ואיכותיים, ולתקשר עם מי שמקושר אליהם, תיצרו שגרירים למותג שלכם, אשר יקדמו את הארגון באופן קבוע, יהפכו אתכם ליותר מושכים הן ללקוחות פוטנציאלים, והן לשותפים עסקיים פוטנציאלים. אם זה לא מספיק, אתם מקבלים גם ערך מוסף בכך שהארגון שלכם מציג את היכולות והכישורים של ההון האנושי שלכם.

אם הארגון שלכם עוסק במתן שירותים, הצגת העובדים שלכם היא אפילו יותר הכרחית. תחשבו שכל דף של עובד שלכם הוא גם דף מותג – כי כשבוחרים בארגון שלכם, בעצם בוחרים באיכות שהעובדים שלכם מביאים.

יתרון נוסף של השימוש במדיה חברתית היא ההפיכה של הארגון ליותר אנושי. כאשר העובדים שלכם מנהלים אינטראקציות במדיה החברתית, ובלינקדאין בפרט – הם משדרים לעולם את הזהות של הארגון, מראים את הפנים האנושיות שלו, ובונים קשרים אישיים עם לקוחות ואף עם בעלי המניות.

  1. שיפור המורל בחברה

במידה והארגון הוא מאלו החוסמים גישה ללינקדאין, אתם משדרי לעובדים שאתם לא סומכים עליהם, ואמון הדדי הוא אחד מאבני היסוד של כל מערכת יחסים.

במקום להתחיל מערכת יחסים הבנויה על דאגות, עודדו את העובדים שלכם להשתמש בלינקדאין, ועדכנו אותם כאשר הארגון מפרסם עדכונים, כדי שישתפו אותם ברשתות שלהם. לא מזמן, לינקדאין גם הוסיפו אפשרות לתת “תמיכה” (endorse) לכישורים של כל עובד – דבר המעלה את הערך המקצועי שלהם. דרך נוספת לתגמל את העובדים שלכם בחינם, היא להנחות את הצוות הניהולי לרשום מכתבי המלצה לעובדים מצטיינים, אשר יוצגו בפרופיל שלהם. אלו תגמולים אשר לא עולים לארגון דבר מלבד כמה דקות עבודה פה ושם, אבל מחזירים ערך רב פי כמה וכמה.

 

לסיכום, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להוציא את המירב משימוש בלינקדאין:

  • ניהול נכון – הצוות הניהולי בחברה צריך לשמש כדוגמה. כל אחת ואחד מהמנהלים בארגון צריכים להחזיק בפרופיל מושקע.
  • תפסו אותם כשהם טריים – כל עובד חדש שמצטרף לארגון יופתע לטובה אם תכללו הסברים והנחיות על איך הארגון משתמש בלינקדאין, במסגרת תהליך הכניסה לארגון.
  • קשה באימונים, קל בקרב – בנו תכנית הכשרה לשימוש נכון בלינקדאין בארגון. הדריכו את העובדים באופן הנכון לבנות פרופיל מקצועי. זה לא רק תורם לארגון, אלא גם לכל עובד ועובד.
  • כיף זה סוד המשחק – תגמלו עובדים שמשתפים פעולה, אבל אל תענישו את אלו שבוחרים לא.

 

זכרו – אין לכם ממה לפחד. אם העובדים שלכם מרוצים, הם יהיו השגרירים הכי חרוצים של הארגון, ויגדילו את כמות האינטראקציות של הארגון אונליין בעשרות ואף מאות אחוזים.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×