חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםכשפרסומות פונות לנשיא טראמפ

ריחות רעים, אשפה, ונוסטלגיה היו מנת חלקנו השבוע. פרסומות שמתחכמות ופונות לזכרונות שלנו נוטות לעבוד יותר טוב כיוון שהן פונות לרגש או, לחילופין, מכריחות אותנו לחשוב.

 

חריף אש!

חריף אש!
מה זה חם, צהבהב-כתום, ויכול לשרוף אתכם? אם אתם חושבים שזה אש, החבר’ה בKFC hongkong כנראה יחלקו עליכם. בקמפיין החדש שלהם, KFC החליפו את האש בעוף החריף שלהם והתוצאות מדהימות! כל הכבוד על עבודת העיצוב שהוכנסה פה.

מרתון או ספרינט?

ב Verizon (חברת סלולר אמריקאית) פנו לקהל האמריקאים דוברי-הספרדית בפרסומת שממחישה כמה אינטרנט סלולרי איטי יכול להיות מועקה, תוך שימוש באלמנטים של הומור ומשפחתיות (שהקהל הזה אוהב). הבחירה בתומאס מידלוויצ’ מהתכנית עמק הסיליקון הייתה מושלמת לטעמנו. מה דעתכם?

 

לנקות את האווירה עם הנשיא

נשיא חברת מסנני האוויר Ultramare AB השוודית יודע שכשאיכות האוויר שאנחנו נושמים יורדת, התוצאה היא ירידה של עד כ-10% ברמת האינטיליגנציה שלנו. הוא החליט לצאת בקמפיין הפונה לאו דווקא לצרכנים, אלא לנשיא ארה”ב, דונלד טראמפ. תוך שימוש בטוויטר, שלטים ופניות אונליין (וגם עקיצת התסרוקת של הנשיא – שם הקמפיין Bad Air Day), מקווה אובה (Ove) ללכוד את תשומת ליבו של טראמפ ושל כלל הצרכנים בארה”ב ולעודד אותם להשתמש במסננים של החברה. חצוף ומבריק כאחד!

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×