חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןרשתות חברתיות – עוד כמה ששווה להכיר

רשתות חברתיות כבר הפכו לחלק מהיום יום של כולנו.  פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם הן המוכרות והנפוצות ביותר. הן כבר מזמן לא משמשות רק ליצירת ותחזוקת קשרים חברתיים: גם מפרסמים, פוליטקאים, סלב’ס וכל מי שרוצה להפגין נוכחות ולהתפרסם מבין שברשתות החברתיות קורים הדברים ואם יש לך משהו להגיד ואתה רוצה שכולם ישמעו עליו, אתה חייב להגיד את זה שם.

אבל עולם הרשתות החברתיות לא מסתכם רק בשלוש המפורסמות. הרשת מציעה לנו המון רשתות חברתיות כמעט לכל מטרה אם בשביל לברוח מהמפרסמים, כאלו שמאגדות סביבן אינטרס משותף או גימיק נחמד. רק לפני כמה חודשים כל העולם דבר על secret שחבריה נותרו אנונימיים זה לזה מבלי יכולת לדעת מי פרסם מה, ויכלו לפרסם בה מה שעולה כולל סודות ומחשבות אישיות ואינטימיות מבלי להיחשף. זמן קצר לאחר מכן כולם דברו על ello שהוקמה ע”י קבוצת אמנים ומתכנתים שהקימו אתה כאלטנטיבה לפייסבוק, בטענה שזו מסחרית מידי ומנסה לרצות את המפרסמים. כמו פייסבוק בתחילת דרכה גם ל”ello” ניתן להתקבל רק ע”י קבלת הזמנה מבפנים

נמאס לכם קצת מפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם? מחפשים רשתות חברתיות שמתמחות בנושאים ספציפיים ותוכלו להשיג בהם יותר מאשר קשרים חברתיים?  או אולי בכלל אתם בעלי עסקים שמעוניינים להיות פורצי דרך ולהשיג דריסת רגל ברשתות בהם כולם ( אולי) יהיו מחר. במאמר שלפניכם רכזנו כמה רשתות חברתיות ששווה לכם לבדוק .

Thumb.it רשת חברתית בה המשתמשים  שואלים שאלות ומתייעצים לגביי מותגים ומוצרים שונים. מספקים חוות דעת בצורה של   לייק/ דיסלייק/ תגובה חופשית. ישנה חלוקה לנושאים (אוכל, אופנה, אפליקציות וכו’) ב Thumb.it  ניתן לבצע סינון ולהגיע לנושאים שמעניינים אותך יותר.הרשת החברתית הזו יכולה להוות כלי אדיר לא רק עבור הצרכנים אלא גם עבור עסקים שיכולים באמצעותה לראות מה הגולשים חושבים עליהם, לקבל משוב על מוצר חדש שרק עכשיו יצא לשוק, או אפילו על מוצר שרק חושבים עליו ויש סקיצה שלו, כדי לראות איך הקהל יקבל אותו.

רשת חברתית לצרכנים
Like Or Dislike

Medium- רשת חברתית שהיא הכל חוץ מבינונית. הסלוגן של הרשת החברתית הזו הינו :  Everyone’s stories and ideas, ברשת החברתית הזו אפשר למצוא סופרים, מעצבי דעת קהל, רעיונאים וגם סתם אנשים שמחפשים מקום להתבטא מפרסמים מאמרים אינפורמטיביים ומאמרי דעה, שאלונים, טיוטות של ספרים ושירים וכל מה שעולה על דעתם. זוהי למעשה בלוגייה איכותית ואינטרקאטיבית, שבה ניתן להגיב אחד לשני על הכתיבה, להמליץ על מאמר או יוצר וכמובן לעקוב אחרי מישהו שמעניין אותך במיוחדו( הלייק כאן הוא מגיע בצורה של לב). כך שאם אתם יוצרי תוכן מכל סוג ורוצים לשמוע מה יש לקהל הרחב להגיד על זה, זה המקום בשבילכם

 

הכל חוץ מבינוני
הכל חוץ מבינוני

Learnist-   רשת חברתית שמאוד מזכירה את Medium- עליה דברנו קודם, רק פוקוס בה הוא פחות אומנותי או אישי ויותר אקדמי . ב- LEARNIST מתקיים סיעור מוחות ואוסף של כל המידע בעולם  (LEARNIST IS A CROWDSOURCED COLLECTION OF THE WORLD’S KNOWLEDGE)  הרשת הזו מזמינה את חבריה לחלוק את המידע שברשותם בצורה של מאמרים והרצאות עם שאר חברי הרשת, הסיסמא שלה היא The world’s knowledge, at your fingertips. כלומר כל המידע שקיים בעולם נמצא בקצות האצבעות שלך.

share your knowledge
רוצים ללמוד מהידע של אחרים?

 

Chirp– גילוי נאות- לא מדובר כאן ברשת חברתית מובהקת כאן אתם לא תדברו ותשתפו מידע עם החברים שלכם, אלא דווקא עם  בעלי עסקים והחברות השונות שבתמורה לכך שתשתפו את מיקומכם יחלקו אתכם הנחות והטבות שישלחו אליכם על פי המקום בו אתם נמצאים בו (אולי הדור הבא של הרשתות החברתיות) האפליקציה מאפשרת לשלוח הודעה עם תמונה, קישור או כל מידע אחר , על בסיס המיקום שבו אתה נמצא באמצעות צליל גבוה וארוך. כך למשל חברת הבגדים העולמית TOPSHOP שלחה ציוצים ותמונות היישר משבוע האופנה בלונדון וכך כל הנשים אשר עמדו בחוץ זכו לראות קצת ממה שהולך מאחורי הקלעים. החיסרון המרכזי הוא- שזה קיים רק למכשירים שמתקינים את האפליקציה, אבל הפוטינצאל השיווקי הוא עצום- תחשבו על תמונה של מנה מפתה שאתם מקבלים לפתע לסמארטפון שלכם, כאשר אתם סמוכים לאותה מסעדה. לא תיכנסו לטעום?

העולם שלנו הופך לחברתי יותר, כולם מדברים, כולם מקשיבים , כולם מגיבים. גם מותגים וגם גולשים הרשתות החברתיות הן המדיום שבו אם יש לך מה להגיד עלייך לפעול. החוכמה הגדולה היא למצוא את הרשת הנכונה לומר את מה שברצונך שכולם ישמעו אין רשת חברתית שמתאימה לצרכיך או למה שאתה רוצה לשתף עם העולם. פשוט תמציא אחת!!

 

 

 

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×