חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןמה המותג חושב? הלקוחות רוצים מותגים מעורבים

אם פעם מותגים היו “פוחדים” להרגיז את הלקוחות שלהם ולהביע עמדה בכל נושא שאינו קשור ב-100% למוצר שלהם. היום המותגים ממש נדרשים ע”י לקוחותיהם להביע דעה לקחת עמדה ולהביע דעה בסוגיות חברתיות ובסוגיות הקשורות בעולם התוכן שלהם. אם המותגים רוצים להיות חברים של הלקוחות שלהם, אז כמו חברים אמיתיים חלק ממערכת היחסים היא גם להביע דעה על עניינים בגינם “התחברו”

תזונה נכונה  הוא אחד הנושאים היותר מדוברים ושנויים בעיקר בקרב הורים לילדים UNCLE BEN היא יצרנית אורז אמריקאית שהחליטה לעודד את ההורים ללמד את ילדיהם לבשל וככה גם להרוויח זמן איכות וגם להחדיר בהם עקרונות בסיסיים של תזונה נכונה המכילה אוכל טעים, בריא, מזין וטרי. החברה הקימה אתר אינטרנט ובו היא מעבירה שיעורי בישול להורים ולילדים, באתר תמצאו גם מתכונים קלים טעימים בריאים וקלים וכמובן תחרות.

משפחות מוזמנות לשלוח צילומים שלהם מבשלות, אוכלות או של תוצר הבישול המשותף שלהם והתמונות הטובות ביותר יזכו בפרס מדהים, 15,000$ למשפחה המנצחת ו-30,000 $ לשיפוץ הקפיטריה בבית הספר של הילד

לאתר הפעילות, לחצו: כאן גם חברתי, גם תרומה לקהילה, גם חינוכי וגם מקדם מכירות. הכל בפעילות אחת. זה עוד לפני שדבררנו על הסרטון המתוק הזה שמקדם את הפעילות.

נשים רבות עוסקות בנושא מעמד האישה וקידומו, יש כמה חברות המייצרות מוצרים עבורן שלא חוששות לקחת חלק פעיל במאבק זה. יצרנית התחבושות ההגייניות ALWAYS היא אחת מהן. במסגרת מרתון ניו יורק החליטה החברה להזכיר לכולם שגם בימינו נשים צריכות תמיד לעבוד קשה יותר על מנת להגיע להישגים, כמעט בכל תחום, ספורט, פוליטיקה, קריירה ועוד. . על מנת להגיע לאותה נקודה נמצא גבר, אישה תמיד תצטרך לעשות את אקסטרה מייל. ולכן במרתון ניו יורק האחרון ,היא הזמינה את הנשים שהשתתפו במרתון לרוץ מייל נוסף על ה – 26 מייל שרצו הגברים, כלומר נשים רצו 27. הארוך נהיה ארוך קצת יותר ולמטרה טובה.

בנושא טיפה אחר, אם אולוויז האריכה ללקוחותיה את המרחק של המרתון אז Heritage Toronto ( החברה לקידום המורשת של העיר טורונטו, משתמשת כמו מפרסמים רבים אחרים במדיה החברתית על מנת לקצר את המרחק בין המוצר שלה לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלה העמותה רצתה להפיץ את הבשורה על סמטה מדהימה מפוצצת בציורי גרפיטי בטורונטו אז היא במקום להביא אנשים אל הסמטה היא החליטה להביא את הסמטה אל האנשים. הם צלמו כל ס”מ בסמטה ובסה”כ 800 תמונות והרכיבו אותם במקום בו כולם ( כמעט נמצאים) , נכון האינסטגרם. כך שכל אחד מכל מקום יוכל ליהנות מיופייה של הסמטה ולקבל את החשק לבקר בה. הם יצרו את תמונת האינסטגרם הארוכה בעולם.

אז את זה שעולם הפרסום השתנה כולם כבר יודעים את זה שהמרחקים בין הלקוח לבין המוצר/מותג התקצרו מאוד גם כולם יודעים. עכשיו כדאי להפנים שהבעת דעה של מותג. מאפשרת לו לא רק להתקרב ולהתחבר יותר ללקוחות שלו, אלא גם להשתלב בשיחה שלהם.



ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןמה המותג חושב? הלקוחות רוצים מותגים מעורבים

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×