חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו

השבוע נתקלנו בשיתוף פעולה בין יצרני נעליים וקונסולת משחקים, בחברת משקאות אשר יוצרת חיבור בין אנשים, ויצרנית רכב שלמדה לנצל את קוצר הרוח שלנו לטובתה.

 

כשנעליים פוגשות קונסולה

נתחיל בחיבור מעניין בין Nike לחברת סוני (או לייתר דיוק – לחטיבת הPlaystation שלה): חטיבת הנעלי-כדורסל Nike Basketball בחרה להקדיש דגם מיוחד לאחד מכוכבי הכדורסל הגדולים Paul George. ג’ורג ידוע כחובב (שלא לומר מכור) לקונסולות גיימינג. בנייקי בחרו לחבור לענקית נוספת יצרנית הקונסולות וענקית הטכנולוגיה Sony ועיצבו את הנעלים הקרויות על שמו של ג’ורג’ בהשראת השלטים האייקונים של הפלייסטיישן, ואף מגיעות עם אורות LED מובנות בנעל.

 

קוקה קולה מחממת את החורף

קוקה קולה מבקשת להזכיר לכולנו שאם רק נתקשר ונתחבר אחד עם השני, יהיה לנו הרבה יותר נעים וחמים. בשביל לעשות את זה היא התקינה מתקני חימום בתחנת אוטובוס באמצע החורף הקפוא של קזחסטן, אבל את מתקני החימום ניתן היה להפעיל אך ורק אם שני אנשים שונים ילחצו על שני כפתורים שונים שנמצאים בשתי הקצוות של תחנות האוטובוס, מה שלא הותיר ברירה לבאי התחנה אלא לתקשר ולשתף פעולה, אם הם לא רוצים לקפוא…

מסר ב-5 שניות!

לסיום, חברת טויוטה מראה שהיא יודעת שהמדיום הוא המסר! מי מאיתנו המפרסמים לא מנסה להתמודד עם הנטישה/התעלמות של הגולשים מהפרסומות המשודרות ביוטיוב. הגולשים מתעלמים מ-59% מהפרי רולים הללו אחרי 5 שניות. בToyota Canada החליטו לנצל את המדיום ולהעביר את המסר שלהם בצורה מושלמת במהירות שיא, הרבה לפני שהגולש חושב לנטוש, ולגרום לו הבין מהר מאוד את מה שהוא ראה ולהפנים את המסר.



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×