חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןמפרסום מסורתי לשיחה עם הלקוח

פרסום באמצעות שיחה עם הלקוח תופס במהירות את מקומות של הפרסום המסורתי. לא מדובר במהפכה אלא באבולוציה של התחום המתרחשת במקביל להתפתחותו של הצרכן והפיכתו למתוחכם יותר ובעל דרישות גבוהות יותר וכן התפתחותו של שוק דינאמי ופתוח.

אף על פי כן, אין צורך להשליך לפח האשפה את כל גישות הפירסום המסורתי. במקום זה, ניתן לבצע מספר התאמות שיהפכו את הפרסום המסורתי, החד כיווני, לפרסום המעודד שיחה עם הלקוח. הנה כמה רעיונות כיצד לעשות זאת:

“שיחות סלון” במקום סקרים

במקום לבקש מאנשים חסרי עניין למלא סקרי שוק, ניתן ללמוד הרבה יותר משיחות בקבוצות קטנות של אנשים בעלי עניין הדדי ורצון לעזור המעוניינים לשתף. המפתח הוא יצירת שיחה, ללא מצגות או סיסמאות מכירה במטרה להבין באמת את הצד השני.

קהילות מקוונות עבור לקוחות פרטיים

כיום הסלון או חדר הישיבות אינם האפשרויות היחידות לניהול שיחה עם הלקוח. קהילות מקוונות ופורומים הם כלים מצויינים הרחיב את כמות ומגוון המשתתפים בשיחה.

להפוך את אתר החברה לאינטראקטיבי

אתר בעל אוריינטציה פרסומית רואה את הלקוחות כמכלול בעוד בניית אתר אינטראקטיבי המציע טיפים, תוכן משתנה, רעיונות ושיתוף של הגולשים מתייחס לכל לקוח כייחודי.

בלוג במקום ניוזלטר

בלוג, בניגוד לניוזלטר, מאפשר לעדכן את הלקוחות באופן שוטף ובלתי פולשני ובנוסף, לקוראים להגיב ועל ידי כך לפתח שיחה.

סיפור במקום מצגת

סיפור טוב הוא מרתק וכאשר עוטפים בו נתונים קל יותר לזכור אותם. שיחה המאפשרת גם ללקוח לספר את סיפורו האישי תספק למוכר לא רק נתונים מהשטח אלא גם תחושה.

לדבר בשפה של הלקוח

במקום לדבר עם הלקוח בשפה מקצועית, מרשימה לכאורה אבל בלתי מובנת לחלוטין, צריך למצוא את הדרך להעביר את מלא המידע ללקוח באמצעות שיחה בשפה שלו.

יצירת דיונים בעלי מטרה משותפת

פגישות שמטרתן היא שיחה להצפת בעיות והצעת פתרונות, בהן כולם מדברים ומחליפים דעות, פוריות הרבה יותר מפגישות שמטרתן הצגת מצגת או הרצאה, בהן רק אחד מדבר והשאר משתדלים להראות עניין.

יצירת מרחב המעודד שיחה

שיחה מתפתחת במרחב שמעודד אותה. לוח כתיבה, קיר פתקים או אפילו סילוק שולחנות וכיסאות מחדר ישיבות הם אמצעים המעודדים אנשים להיכנס לאינטראקציה.

להפגיש מובילי דעת קהל עם בכירים בחברה

לקוחות הם סקפטיים מטבעם, במיוחד נוכח בעלי תפקידים חדשים. מפגש של בכירים בחברה עם מובילי דעת קהל יניע שיחה הדדית שלא היתה מתחילה כשהבכירים מתחבלאים במשרדי החברה.

מקורות מידע:



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×