חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטלימי צריך את הלייק הזה בכלל

רגע לפני שאתם מפרסמים את הפוסט הבא ומתחננים מהקוראים לעשות לכם לייק, אולי כדאי לכם לשקול שוב. הרבה פעמים ה לייק הזה הוא סוג של רפלקס מותנה של הגולש, מקסימום מחוות נימוס, הכי רחוק שאפשר מקשר אמתי, אינטראקטיבי.

זה לא דבר חדש שפוסט שיש לו תגובה יראה על ידי גולשים ויצור יותר מעורבות מגולשים נוספים מאשר פוסט שרק קיבל לייק.

אפשר להתייחס לזה כמו אל תרגיל במתמטיקה: נניח שיש לנו פוסט ומישהו אחד עושה לו לייק, הלייק הזה יביא צפייה נוספת וכבר יש לנו שתי צפיות, נניח שגם השני יעשה לייק שיביא צפייה נוספת וכבר יש לנו 3 צפיות… עכשיו נניח שהצופה הראשון כתב הערה, ההערה הזו תביא 4 צפיות נוספות וכבר יש לנו חמש צפיות, נניח שכל צופה מוסיף הערה וכל הערה מביאה עוד 4 צפיות ויש לנו כבר 5+4×4 צפיות שזה 21 צפיות.

מבינים את הרעיון?

יצירת תוכן איכותי שיגרום לגולשים למעורבות היא אינטרס מובהק של המפרסם.

רגע, לפני שהפוסט יוצא עם תוכן איכותי, יש עוד משהו אפילו חשוב יותר: שיתוף. אם אתם מצליחים לגרום לקוראים שלכם לשתף את חבריהם בתכנים שלכם אתם כנראה עושים משהו מאוד נכון. אין קמפיין יעיל יותר וכמובן זול יותר מאשר “חבר מביא חבר”. תוכן שמגרה את הגולשים לשתף בו את חבריהם או להגיב עליו הוא תוכן יצירתי. פוסט שקוף הוא פוסט ללא סרטון או תמונות, אז אם אתם רוצים שחברים שלכם או כל גולש אנונימי שנתקל בפוסט שלכם יגיב או וישתף תנו להם משהו טוב שיהיה להם כדאי לעשות זאת. החכמה היא לייצר חוויה שהגולש ייהנה לחלוק עם חבריו

ועוד דבר אחד, בשביל שתיווצר שיחה אפשר פשוט לפתוח בה. דרך פשוטה לעשות זאת היא לשאול את הגולשים לדעתם, להתייעץ אתם ולבקש מהם לכתוב מה הם וחבריהם חושבים. אם באמת חשוב לנו לשמוע, הגולשים ירגישו ויגיבו, אנחנו נגיב חזרה, עוד חברים יצטרפו לשיחה והיא פשוט תזרום מעצמה.

כל מי שביקר פעם בחנות של איקאה שם לב בוודאי שאנשים פשוט עומדים מול התצוגה ומשוחחים. הדרך בה מציגה החנות את התוכן גורם ללקוחות לעצור, להסתכל ולהגיב והכל ללא שום התערבות של אנשי מכירות. זו בדיוק המטרה שלנו כמפרסמים בפייסבוק, לייצר תוכן שיגרום לגולשים להרגיש משהו, לעצור רגע ולשוחח עליו במקום פשוט לסמן לייק ולעבור למדף הבא.

 



    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×