חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליכך תבנו מערכת יחסים בין המותג שלכם לבין לקוחתיכם

אחד ממושגי הבאזז העולים בשנים האחרונות בעולם הפרסום, הוא  מערכת היחסים שבין המותג ללקוח. כמו במערכת יחסים בין בני אדם ובכל מערכת יחסים, גם במערכת היחסים בין המותג ללקוחותיו יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם

אמונה ואמינות הלקוח צריך להאמין במוצר ולהאמין ביכולות שלו. הלקוחות של היום כבר לא מאמינים לכל מה שהמותג אומר הם רוצים שהמותג יראה, שהמותג יעשה. ב LG Electronics החלו לשווק לאחרונה שואב אבק אלחוטי. אך נתקלו בבעיה שהצרכנים חששו שעוצמתו של השואב איננה מספקת, אז הם החליטו להוכיח להם שעוצמת השאיבה מספקת ועוד איך מספקת.

 

הבנה הצרכנים של היום מבקשים המותגים שלהם הרבה יותר. לא רק מוצרים טובים לא רק מחיר אלא גם התחושה הזו שהמוצר אותו הם רוכשים נמצא איתם באותו הראש , שהוא מבין אותם: Pedigree הוא מותג המייצר מזון לכלבים. בקמפיין האחרון שלו הוא לא מספר לנו כמה המזון שלהם טוב ובריא, כמה הכלבים אוהבים אותו או כמה הוא זול או מזין. אלא פשוט מסביר כמה הכלבים עוזרים לנו כבני אדם.

צניעות הצרכנים כבר לא תמימים ודורשים מהמותגים שלהם להפעיל את הראשו ולהכיר גם בחסרונות שלהם לכן שיצרנית הבירה הייניקן, מעניקה חסות למרוצי הגרנד פרי במילאנו בגובה 200 מיליון דולר זה טיפה בעייתי אבל שבהייניקן מודעים לחיבור הבעייתי ולביקורת שהם כנראה יספגו והתכוננו מבעוד מועד עם פרסומת מבריקה בכיכובו של נהג המירוצים האגדי, ג’קי סטיוארט בה הוא נראה שוב ושוב מסרב לבירה צוננת. בפרסומת במקום לעודד את שתיית הבירה שלה, החברה דווקא מחזקת את המודעות לכך שאם שותים לא נוהגים.

 

הומור ותזמון כמו כל דבר בחיים וכמו בכל מערכת יחסים גם הומור ותזמון אף פעם לא יזיקו. הומור הוא כלי נהדר  להעביר ולחדד מסרים ולחזק את הקשר עם הקהל שלך ולהראות לא שאתה מבין אותו Opel בדנמרק החליטו לפנות לגברים ולהסביר להם שמכונית כזאת או אחרת אינה מפצה על ״גבריות״ או שטות אחרת בסגנון ושהכל בסדר והם יכולים להרגיש בנוח ולנסוע בספייסואגון החדש שלהם ואפילו מעניקים להם משהו שיעזור להם לעשות את זה. נראה אם תצליחו לנחש מה….

 

תזמון, ולא רק של הומור אלה בכלל יכול להוות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. העימות המתוקשר כל כך     בין קלינטון לטראמפ נתן ל Audi USA הזדמנות בתזמון מושלם לצאת עם פרסומת מושקעת ומלוטשת. שתשודר במהלכו. כשהשורה התחתונה היא beautiful things are worth fighting for, be carefull,

choose the next driver wisely

 

אז כשאתם חושבים מה אתם צריכים בשביל לחזק ולפתח את מערכת היחסים שלכם או יותר נכון של המותג שלכם עם הלקוחות שלו. תחשבו על שני הצדדים כבני אדם ( מה שבאמת נכון) ומה אתם הייתם מצפים מאדם איתו הייתם מעוניינים לקיים מערכת יחסית חברית טובה.



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליכך תבנו מערכת יחסים בין המותג שלכם לבין לקוחתיכם

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×