חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםהקשב! למה המפרסמים חייבים ללמוד להקשיב

אחת היכולות הכי חשובות למפרסם היא לזהות את הלך הרוח ולנצל את מומנטום, אופנה, טרנד, צורך ועוד בכדי לקלוע לקהל היעד ולעניין אותו.
פרסום שמשכיל לזהות את אחד אלו בזמן, לחדש ולעניין את קהל היעד ואפילו לתת לו ערך מוסף ימשוך תמיד את תשומת הלב של הצרכן.

הנה כמה מותגים שעשו את זה בצורה מרשימה ועוד תופעה אחת שאם הייתם מקשיבים מספיק, בטוח שהייתם שמים אליה לב

בעקבות הבחירות הקרבות ובאות ותוצאותיהן הלא ברורות, חווים אזרחים רבים בארה”ב ימים לא קלים, מה שגורם להם להרהר ואפילו לחפש מקום מגורים אלטרנטיבי, וכשאמריקאים מחפשים אלטרנטיבות הם בודקים דבר ראשון את קנדה. Air Canada השכילה לזהות ולנצל זאת ופנתה אל כל האמריקאים המודאגים ( ובעיקר אל מפורסמים שבהם, כמו Lena Dunham Ariel Winter ועוד) שתוהים האם כדאי לעבור לקנדה. היא מטרגטת אותם באמצעות טוויטר ומזמינה אותם באמצעות סרטון לבדוק את הנושא, לבדוק את קנדה ‪#‎testdrivecanada‬ תוך הצגת היתרונות וכמובן מציעה לקנות כרטיסי טיסה באמצעות החברה.‬

Airbnb הוא אתר המאפשר לאנשים ברחבי העולם להשכיר את בתיהם/חדרים בבתיהם/ ספות בבתיהם לתיירים שמחפשים מקום ללון, שזיהה צורך מיוחד אצל אוהדי כדורגל לקראת אליפות ארופה שהתקיימה הקיץ בצרפת. על פניו, אדם שהולך לבלות אצל אנשים שהוא לא מכיר לילה או כמה לילות, לא אמור להיות בררן מידי, אבל לא כך כשמדובר באוהדי כדורגל…: הם יכולים להתפשר על גודל הדירה, על ארוחת הבוקר, על גיל המארח ועוד אבל לעולם יעדיפו להתארח אצל מי שחולק איתם אהדה לאותה הקבוצה. לקראת אליפות ארופה בכדורגל שהתקיימה בצרפת בחודש שעבר החליטו ב AIRBNB לאפשר ללקוחותיהם לסנן את מקום הלינה גם לפי קבוצות הכדורגל שהם אוהדים, כך שהחיבור בין המארח לאורח יהיה טוב יותר – כל מי שהציע אירוח בערים בהן התקיימו המשחקים ציין גם את הנבחרת אותה הוא אוהד. כך באמצעות תוספת קטנטנה שמנצלת את תיזמון המשחקים הצליח האתר לתת שירות טוב יותר לעשרות ומאות אלפי אוהדים שהגיעו לצפות במשחקים:

 

על מנת להיות קשוב ללקוח חייבים להבין אותו ולהיכנס לנעליו או בעצם לחזייתו ( לא במובן במטריד של המילה) לנצל את המומנטום בכדי לענות על צורך הוא דרך אחת להראות לקהל היעד שאתה “קורא” אותו ונותן מענה לצרכיו. בחברת החזיות ההולנדית PrimaDonna lingerie, המתמחה ביצור חזיות לנשים בעלות חזה גדול, בחרו להמחיש לקהל היעד שלהם שהם מבינים אותו הלכה למעשה…: הם הכריזו על יום אחד בו כל הגברים העובדים בחברה ישאו משקולות המדמות את החזה הנשי כך שיוכלו להרגיש איך זה באמת. כמובן שהם גם יצרו מזה קמפיין שחרך את הרשת תחת הסיסמא
we understand woman

גם מי שהיה טיפה לא קשוב בתקופה האחרונה , לא יכל שלא להבחין בשיגעון הפוקימונים שמתחולל , מותגים הגיעו למסקנה שביצורים הללו טמונה יכולת לסייע להם בפרסום והם “רוכבים על הגל” ומנצלים את הפוקימונים בדרכים מגוונות בכדי למשוך את קהל היעד. למה? איפה? ואיך הם יכולים לתרום לעסק שלכם? ואיך עושים את זה, בכתבה הבאה:

 

לסיכום, היו עם האצבע על הדופק, כל הזמן. חשבו מה מעסיק את קהל היעד שלכם וכיצד אתם יכולים להקל עליו, לעניין אותו, לתת לו מענה.
הראו לו שאתם מבינים אותו, שאתם חושבים עליו, שאתם יודעים מה הוא צריך ואז ספקו לו את זה באמצעות המותג שלכם.
היו ערניים לקהל היעד שלכם. זה ישתלם.



ראשיבלוגעולם הפרסום מלא אנשים מוכשריםהקשב! למה המפרסמים חייבים ללמוד להקשיב

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×