חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליתמונה אחת שווה אלף מילים – המדריך למפרסם באינסטגרם – חלק 2

באחד המאמרים הקודמים הסברנו למה מאוד כדאי שגם לכם ולעסק שלכם יהיה חשבון באינסטגרם, איזה שאלות עליכם לשאול את עצמיכם רגע לפני שאתם הולכים לשדרג את הטלפון ו/או לשכור לצלם. אז לאחר שהבנתם מהי האסטרטגיה שאתם רוצים לנקוט בפעילותכם ברשת החברתית השנייה בגודלה, במאמר זה נפרט אודות הטקטיקות החשובות שיסייעו לכם להוציא את האסטרטגיה עליה החלטתם לפועל.

תוכן תוכן תוכן – בסופו של דבר אנשים נמצאים באינסטגרם למצוא תוכן, ככל התוכן יהיה טוב יותר כך יהיו לכם יותר עוקבים. אם תפרסמו: תמונות מטושטשות, לא מעניינות או מיוחדות, ללא קשר למותג, פשוט לא תתנו לגולשים שלכם שום סיבה לעקוב אחריכם. מה זה תוכן בעצם? במאמר הזה

Timing חשבו מתי קהל היעד שלכם נמצא באינסטגרם וכוונו את הפרסום לשעות הללו. אם אתם פאב שעובד עד השעות הקטנות של הלילה. אז כנראה שקהל היעד שלכם לא גולש בשעות הבוקר המוקדמות. אל תהססו לעשות ניסיונות, פרסמו מספר תמונות במהלך שעות שונות במהלך היום במידה וראיתם שעה אחת טובה מאחרות באופן מובהק. זו השעה שלכם לפרסם.

האשטג – באינסטגרם האשטגים הוא עניין נפוץ, ההאשטגים  מסמנים ומסייעים למצוא תחומי עניין רלוונטיים להם. הם יסייעו לקהל היעד שלכם לאתר אתכם ולהיפך. אבל אל תגזימו בשימוש שבהם, שימוש יתר בהאשטג עלול למשוך את תשומת הלב מהפוסט שלכם ולגרום כמו כן, לא מומלץ להשתמש בהאשטגים גימיקים כמו  #likeforlike, #tagsforlikes, or #followme  שייתכן ובשלב הראשון יביאו לכם עוקבים נוספים אבל לא מהסוג שאתם רוצים.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן – תייגו את המקומות בהם אתם נמצאים, כדי שכל מי שנמצא באותו המקום ( או מחפש תמונות מאותו המקום ידע שהייתם שם,, ואם אתם נמצאים באותו המקום, אולי יש לכם אותם תחומי עניין? המיקום  יכול להיות יופי של סנן עבור קהל היעד שלכם.

פוסט הוא לא רק תמונה – זה נכון שתמונה אחת שווה לפחות 1000 מילים, אבל תמעיטו בערכה של המילה. שימוש נכון במילים יכול להוציא את המקסימום מהפוסט ולגרום לו להיות שווה הרבה יותר מ-1000 מילים. המילים יראו לעוקבים שלכם שאתם לא סתם פרופיל יפה אלא גם כזה שיש לו מה להגיד.

תהיו חברים: אינסטגרם הוא מדיה חברתית, אל תתביישו לתת במה לעוקבים שלכם. תשאלו אותם שאלות, עקבו אחרי התגובות שלהם, הגיבו להם. עקבו אחרי אנשים ומותגים שחשובים לכם, סמנו להם לייקים, הגיבו לפעילות שלהם כך תגרמו להם גם לעקוב אחריכם.

יצרו עניין: הזמינו את העוקבים שלכם לתחרויות. (התגובה הטובה ביותר. מדוע דווקא להם מגיע לזכות בפרס, בקשו מהם להעלות תמונות בנושא מסויים וכיו”ב . עוקבים שמשתתפים בתחרויות שלכם חושפים את התחרות ואת העמוד שלכם לאלו שעוקבים אחריהם ואולי גם יגרמו להם לעקוב אחריכם. ולא פחות חשוב הוא שתחרויות מגבירות את המעורבות של הגולשים במותג  מה מחבר ומקרב אותם אליו.

 

איך מגדילים את מספר העוקבים באינסטגרם

וידאו – נכון שהבסיס של אינסטגרם הוא תמונות סטילס, אבל בחודשים האחרונות הוידאו נמצא בפריחה בכל המדיות, וגם באינסטגרם יש את האפשרות לעשות בו את השימוש. מדריכי וידאו קצרים,  סרטי עשה זאת בעצמך, טיפים , עצות, העברת מסרים קצרים ועוד יכולים לעשות רק טוב לפרופיל האינסטגרם של העסק שלך ולצרך אליו עוד עוקבים.

קמפיינים –  בדיוק כמו בפייסבוק, גם באינסטגרם אנו יכולים לבצע קמפיינים ממומנים שיפיצו את התוכן שלנו לקהל יעד אותו אנחנו בוחרים וממקדים לפי קריטריונים של : מין, גיל דמוגרפיה, תחומי עניין ועוד. כך שיש לנו גישה לקהל יעד רלוונטי גם אם הוא כרגע לא עוקב אחרינו. ולא רק להעביר לו את המסר שלנו, אלא גם לגרום לו לעקוב אחרינו. עכשיו זה בדיוק הזמן שהפרסום הממומן באינסטגרם לא נפוץ מספיק מה שמשחק לטובתם של המפרסמים הראשונים שיזכו לבולטות גבוהה יותר

זה נכון שאינסטגרם כאמור היא הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, אבל נכחות בה ללא חשיבה, ללא אסטרטגיה וללא תכנית וטקטיקה סדורה תגרום לכך שלא תמצו את הפוטנציאל הגדול שגלום בה. 



ראשיבלוגכלים בעולם השיווק הדיגיטליתמונה אחת שווה אלף מילים – המדריך למפרסם באינסטגרם – חלק 2

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×