חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןתבינו את זה! הלקוחות רק רוצים שיבינו אותם

חברות ומותגים כבר למדו. מבצעים ומחירים כבר לא מספיקים. הם מבינים שעל מנת להתחבר הם חייבים באמת להבין אותו. את הרגשות שלו, את התחושות שלו, את הסיפורים שלו את טרנדים שמעסיקם אותו, להקשיב לו, לתת להם להתבטא. 

הנה למשל חברת ביגוד הספורט Russell Athletic שהחליטה שהיא מזדהה עם אחד הרגעים היותר מתסכלים בספורט. ומספרת את סיפורן של נבחרות פוטבול תיכונים שהפסידו את אליפות המדינה שלהם ממש ברגע האחרון. באתר אינטרנט מושקע ומעוטר בצילומים מדהימים וחרטה על דגלה לסייע ככל האפשר ולספק את המוטיבציה הדרושה בתקווה שבפעם הבאה שקבוצות הפוטבול הללו יגיעו לרגע המכריעה, הן לא יכשלו שוב. קליק לאתר

missing people הוא ארגון בריטי שפועל לאיתור אזרחים נעדרים וסיוע למשפחותיהם, החליט שעל מנת להגיע למודעות בקרב קהל יעד צעיר , עליו להתחבר לטרנד שהכי מעניין אותם כרגע, גם הוא קשור בחיפושים…ועצבו פוסטרים ומדבקות המזכירים במראה שלהם את כדורי הפוקימון ובמרכזם דמויותיהם של נעדרים ופזרו אותם ברחבי לונדון במטרה לעורר מודעות לתופעה הגדולה והעצובה של הנעדרים.

pokemon missing

בפיליפינים בחירות 2016 היו מאוד סוערות ורשת חנויות 7-Eleven Philippines , החליטה שהיא פשוט נותנת במה לצרכנים להתבטא. באיוונט בעמוד בפייסבוק ( פי’צר שכולנו חשבנו שהוא כבר מזמן לא רלוונטי)  היא הזמינה את הצדדים להתעמת. בדף האיוונט היא פרסמה סקרים ותכנים רלוונטיים לבחירות. מסתבר שהקהל חפש זירה להתבטא בה אהב את הרעיון, עובדה: המהלך הצליח בטירוף: 59,000 איש נרשמו לאיוונט. המהלך הצליח בטירוף: 59,000 איש נרשמו לאיוונט, הוא זכה לחשיפה במדיה בשווי של 14 מיליון דולר והכי חשוב העלה את מכירות הרשת ב127%


אז יכול להיות שמה שהצרכנים שלנו רוצים, כמעט כמו כל בן אדם,  זה שבסה”כ יבינו אותם?

 



ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןתבינו את זה! הלקוחות רק רוצים שיבינו אותם

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×