חייגו עכשיו
050-8652302
חייגו עכשיו
ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןתוכן העניינים! למה כל עסק חייב לייצר תוכן כחלק מפעילות השיווק?

כל עזק חייב לייצר תוכן בשביל לספר את הסיפור שלו
תוכן זה כל הסיפור

תוכן היא אחת המילים היותר חמות בעולם השיווק. אבל למה בעצם? אנחנו מסבירים:

69% מהישראלים מבצעים סקר שוק באינטרנט לפני שרכשו מוצרים אישיים. 79% מהישראלים ביצעו סקר כזה לפני שרכשו מוצר טכנולוגי ו87% בצעו סקר שוק לפני שהם רוכשים חופשה.” בסדר,יגיד בעל העסק: אבל באינטרנט יש מיליוני עסקים, הרבה מאוד מהם דומים ואפילו זהים לשלי. איך אני דואג שהלקוחות שמחפשים שירותים כמו שיש לי להציע ימצאו את דווקא העסק שלי ויבחרו לצרוך ממנו. אם רק יכולתי לתת להם טעימה ממה שיש לי להציע, הם כבר היו מבינים לבד, הוא יתהה לעצמו. או בשפה קצת יותר שיווקית: איך אני מבדל את העסק שלי מהמתחרים? בעל העסק לא יכול לתת לכל לקוח טעימה או התנסות מהעסק והשירותים שלו כדי שזה יבין למה לצרוך דווקא ממנו. האם בכל זאת יכול אותו בעל עסק לתת ללקוח פוטנציאלי להתנסות/ לחוות את מה שיש לו להציע??  זה ייתכן, זה אפשרי וזה אפילו לא מסובך. איך? בעזרת התוכן. תוכן הוא הדרך שלנו להסביר ללקוח בצורה הכי מפורטת, מדוע הוא צריך את שירותינו/ או מדוע השירותים שלנו הם בדיוק מה שהוא מחפש, במה השירותים שלו שונים מהשירותים של המתחרים.

באמצעות יצירת והפצת התכנים הנכונים יכול בעל העסק לתת ללקוח את התחושה הקרובה ביותר למה שהוא יחווה כשיבקר בעסק/ ישתמש במוצר או יקבל ממנו שירות. באמצעות התוכן יכול בעל העסק להרשים את הלקוח הפוטנציאלי, להראות ולהסביר לו מה הוא יודע, איך הוא יכול לעזור לו, כמה הוא חכם, יפה ומעולה בתחומו. כאשר הסיכוי שהלקוח באמת יבקר אצל וירכוש שירות או מוצר גדל ככל שהתוכן יהיה טוב וישכנע אותו. לא פחות חשוב מכך: תוכן טוב, כלומר: רלוונטי מעניין ואטרקטיבי (כזה שנותן ערך לגולש) יגדיל את הסיכוי שימצאו אותנו במנועי החיפוש. מנוע החיפוש של גוגל מבוסס על תוצאות והוא רוצה להביא למחפשים את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר. לכן אם הוא מזהה תוכן טוב ואטרקטיבי (כלומר כזה שיש לו הרבה צורכים) הוא ידאג לקדם אותו במעלה מנוע החיפוש ויגדיל את הסיכוי שמי שיחפש את אחד מהשירותים שאנחנו מציעים או דברים הקשורים בעולם התוכן שלנו (בהנחה שהתוכן שלנו עומד בקריטריונים שציינו למעלה) יראה את השם שלנו, את התוכן שלנו או האתר שלנו ( בו מופיע התוכן) וכך יגדיל את הסיכוי שהוא יתעניין במה שיש לנו להציע. כפי שצויין בתחילת מאמר זה , אין כאמור צרכן שלא מבצע סקר שוק לפני שהוא מבצע רכישה

מה זה בעצם תוכן ואיך עושים את זה?

תוכן הוא כל דבר, הוא נמצא בכל מקום! כל דבר בעסק שלנו הוא תוכן גולמי. מהעובדים, הלקוחות, דרך מה שאנחנו עושים למענם ועד מה שהם חושבים עלינו שהם עוזבים אותנו. מהספקים דרך חומרי הגלם ועד האריזה של המוצר אחרי שנעשה בה שימוש. מהדרך אל העסק שלנו, החניה שלו והמזכרת איתה יוצא הלקוח. עכשיו אתם רק צריכים לדעת לקחת את התוכן הגולמי הזה ולהפוך אותו לכזה שיספר את הסיפור שלכם, כך שישרת את העסק שלכם ויעביר את המסר שלכם. כל מה שצריך לעשות זה: לצלם, לתעד, לכתוב, לשאול, לאסוף חוויות, ללמד,להסביר, לעדכן, או להסריט. תוכן הוא הדרך הטובה ביותר של בעל העסק להעביר את הלקוח את החוויה של ביקור בעסק מבלי לעשות זאת בפועל. ע”י צריכת התוכן הנכון יוכל הלקוח הפוטנציאלי להבין מה מחכה לו ברגע שיצרוך ממנו שירותים ולהגדיל את הסיכויים שיעשה זאת. לכן זו בדיוק הסביבה בגינה חייב כל בעל עסק לייצר תוכן.



ראשיבלוגשיווק באינטרנט על ציר הזמןתוכן העניינים! למה כל עסק חייב לייצר תוכן כחלק מפעילות השיווק?

    קבע פגישה ונייצר שיחה.

    חייג עכשיו 050-8652302

    ×